• Op werkdagen vóór 15.00 besteld, zelfde dag op de post
  • Helpdesk 7 dagen per week van 08.00-22.00
  • +31(0)85 486 89 99 / verkoop@bedrijfsstempels.nl

Retourneren

14 dagen bedenktijd

Voordat we je bestelling versturen, kijken we goed na of de bestelde artikelen tiptop in orde zijn, maar jammer genoeg kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je ontvangen product. Bevalt het product niet of voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan kun je binnen de zichttermijn van 14 dagen aangeven dat je wilt ontbinden. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Wil je hiervan gebruik maken dan neem contact op met onze klantendienst via e-mail of telefoon. Wij doen er dan alles aan om je bestelling naar wens af te handelen.

Uitgezonderd zijn producten welke echt speciaal volgens de specificaties van de klant vervaardigd zijn. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld producten die naar uw eigen ontwerp zijn gemaakt.

Wil je meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht en de uitzonderingen hierop? Neem dan maar een kijkje op onze herroepingsrecht pagina. 

Bestellingen retourneren

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Oh nee! Jammer genoeg kan het voorkomen dat een product toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Maak een foto van de beschadiging en neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.


 

Wat te doen bij een verkeerd geleverd product?

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan spoedig contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog geleverd zal worden.


 

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

We streven naar bruikbare en duurzame artikelen. Indien een product stuk is door een productiefout valt dit onder onze garantie. Hoe lang dat is, verschilt soms wel per merk en per product. Neem maar contact op met onze klantendienst via e-mail of telefoon om de verschillende opties te bespreken. We zoeken dan graag samen met je naar de beste oplossing.


 

Kan ik mijn artikel(en) ruilen?

Het is helaas iet mogelijk om artikel(en) te ruilen. Wanneer je een ander product nodig hebt, kun je daar een nieuwe bestelling voor plaatsen via onze webshop. Heb je een foutief of beschadigd product ontvangen, dan neem contact met ons op en wij gaan het juiste product zo snel mogelijk opsturen.

\